Steve Haworth till STOCKHOLM!

Vet ni vad som stör mig? Ja det vet ni, för det har jag varit ganska tydlig med kan jag tycka. Alla jävla "åh det är så häftigt att tycka om kroppsmodifiering!"

Det är FANTASTISKT att få detta bevisat när mannen myten och legenden inom branchen för första gången gästar Svearike. Och tillochmed i centrala stockholm i studion CALM på hornsgatan.
Ändå finns det ett par lediga platser kvar att boka upp för att få jobb utfört av Steve Haworth. Och inte en enda av er som har snackat som värst om att modda er har tagit chansen.

För er som har missat vem mannen är så får ni här en snabb förklaring skrivet av Chai.
"Steve Haworth är en pionjär inom modbranschen och uppfann till exempel 3D-modifiering och transdermala implantat. Delar av Steves karriär har dokumenterats i dokumentären "Flesh & Blood" som visades i TV4 för ett par månader sedan."  
                     


Steve Haworth



Chai leder en kurs i dermal anchor under BMX i tyskland -08



Magnetimplantat utfört av Chai


Implantat utfört av Chai


Suspension utfört av Chai

(Bilderna ovan är tagna av mig bortsett från porträttet allra längst upp.)


Stockholms syndrome 2.0 - Mycket snack och lite hockey.
Jag menar, om man nu är så intresserad av att modda sig och fixa implantat och diverse, varför låter man då inte mannen som uppfann skiten att fixa det?

Jag vet att jag har en del läsare som är intresserad av att modda sig men kanske har missat det hela totalt.
Det finns alltså ett fåtal platser kvar att boka in!
29:e SEPTEMBER

Steve utför i princip alla ingrepp under sitt besök såsom alla sorters implantat (även horn), scarification, bodyaltering (tungsplitt, spetsiga öron, rekonstruktioner).


Är det så att du inte vill just nu men i framtiden, så ligger studion i stockholm kvar där även Chai utför dessa ingrepp.


www.calmbodymod.com



Kommentarer
Postat av: Simon

Tycker det är lite läskigt faktiskt! och som min mormor sa -Lagom e alltid bäst! =)

2009-09-25 @ 02:22:02
Postat av: fd

Man kanske inte har råd just då?

Långt bort?

Kanske redan har gjort?

Något annat som hindrar just den tiden?

Kanske inte visste om det?

2009-10-24 @ 07:49:56
Postat av: C

Hej. Funderar på om ni har någon försäljning av smycken (2.4mm kulor till en rak barbell) och om man i så fall kan beställa detta. Då det är en lång resa för att ta sig till Stockholms området.

2010-11-11 @ 22:55:36
URL: http://streetstyle.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback