BATMOBILEN!

Batmobilen står utanför min port just nu i denna sekund!! Det gör även Batman själv, dvs Leif Garvin! Mina tjejnerver håller på att gå av och explodera!
Leif har varit en av mina förebilder sen jag fick reda på att det var han som byggde biljäveln. Jag hatar bilar, men det här är ju konst! Åh och jag är för feg för att gå fram och prata med människan. Kan inte han bara "kom JP, hoppa in i min bil så får du vara catwoman!"

Jag har bara så svårt att förstå varför Batmobilen står på vår lilla gata här i stan.


17:23

Jag visste att jag skulle ångra mig själv om jag inte gick ut igen. Sagt och gjort. Med en lite bättre kamera i näven än bilden ovan fick jag honom tillochmed att posa lite också.  




Kommentarer
Postat av: Hannah

COOOOLT! Vad gjorde han där? Fick du nåt svar på den frågan?

2009-09-29 @ 16:00:44
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback