2-hads-fynd!

  • Jag åkte iväg till Myrorna idag, precis efter att jag och Chai upptäckt batmobilen utanför porten.
    En kaffe och en smörgås senare var jag som en människa igen och kunde börja min shoppingrunda!

     
  • Första ziptröjan är av något random märke... inget jag känner igen i alla fall.
  • Den högra ziptröjan är av märket Puma

     
  • Jag sålde min förra rutiga klänning, så jag köpte en ny i en mer bekväm modell. Jag gillar inte rutiga klänningar egentligen, men modellen var riktigt söt (vilket inte visas riktigt rättvist på bild) och klänningar är något jag borde ha i garderoben.
  • Högra klänningen är av märket Adidas. Det dyraste plagget!

Plus ett knallrosa långt linne och en svart tight t-shirt med ett guldtryck på.
Kalaset gick på 507 kr.

Jag hade varit glad till max om det inte vore för att mähät bakom kassan glömde ta bort larmen från två av plaggen. Det är inte särskilt praktiskt att gå omkring med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback