Oktoberfest

Det blev bara jag och Chai som gick till Bishops arms igår. Det var ett extremt hemlighetsmakeri från personalen. Vi fick ju inte veta någonting om vad det var för happening!

Men när Rolle och Gwen Stefan var utklädda till blondiner med boobs så föll bitarna på plats.



 
Jag tänker inte be om ursäkt.

 

Vi tog oktoberhattarna till en ny nivår. Jag byggde om den till en mer afrostyle

 
Haha! Vi fick en t-shirt också. Jag har själv blivit lovad en av "flickornas"
t-shirtar. ;)

Jag hade hela kvällen ställt in mig på att vi skulle kila förbi studion på hemvägen och töja min septum. Jag har räknat med att det ska bli den värsta upplevelsen i mitt liv. Fegis. Så slutade kvällen så klart inte. Jag började må illa vid stängning, så vi gick hem och så blev jag matad med hemmalagad pirog och vatten istället. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback