IKEA

Jag har haft Svenskpops låt om IKEA på hjärna halva dagen. "ska vi åka till IKEA nån da och prova alla sängar du o ja" Fantastiskt hjärnslöa texter. Vad hände egentligen med Svenskpop? Finns de kvar?

Jag vaknade vid halv åtta men tvingade mig själv att somna om och sova till i alla fall halv tio innan jag fick gå upp. Det är ju trots allt lördag idag och då ska det vilas. Inte för att jag är så bra på att sova på morgonen. Jag åkte i alla fall ut till Huddinge och blev hämtad av föräldrarna and off to PIEKEA!


det är lätt hänt att man känner sig som hemma på Ikea.


Jag hittade ÄNTLIGEN presentkorten från svärfar och kunde då gå loss på IKEA. Tanken är att det ska ske en del förändringar i hemmet nu när Chai är borta. Så mer om allt pyssel får ni läsa om någon dag framöver. :)
Kan avslöja att det inskaffades vinglas och bubbelglas då det helt klart var på tiden, även om det känns ganska främmande i mitt hem.

Nu efter en massa pyssel och koffein är jag så galet trött och illamående. Det gav visst motsatt effekt.
Jag borde sitta ner och redigera bilder men sömnen lockar mer just nu. Och andra sidan så är det ju en dag imorgon också. Tänk att jag aldrig ser till att vara helt ledig. Jag minns helt ärligt inte senast jag hade en kväll ensam hemma till att göra verkligen ingenting och ha alla måsten färdiga. Kanske skulle jag bara känna mig obekväm och rastlös i en sådan situation ändå? Jag vill bra bli klart med alla nya projekt här hemma nu! :)
Well.. ska ge mig själv en sista chans att bli pigg, annars blir det till att sova.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååh, Svensk Pop. Fint band.

2009-10-10 @ 10:52:06
URL: http://maffiamickis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback