Gorilla Glass

Chai kom hem från Tyskland igår. Med sig hade han kanske ett ton godis och ett par nya pluggar av märket GorillaGlass. En helt ny typ av pluggar och handgjorda av Jason själv. Chai fick inte betala för dem för Jason tyckte att jag skulle ha dem. Så det är en present från Chai och Jason. :D Kanske världens bästa män, men Chai är min allra bästabästa.



Jason som förövrigt driver GorillaGlass vill göra ett sammarbete med mig. Med mig som fotograf. Känns jättekul, men... jag tvekar ändå.
Jag måste hitta modeller, komma på en idé, hitta passande kläder och sedan få specialtillverkade pluggar i färger som jag anser skulle passa in i bilden och till modellen. Allt det där fixar jag, men... det finns verkligen ingen i Sverige som jag vill plåta. Ingen som jag anser skulle bära upp dem. Helst bör det ju vara människor med större hål i öronen. Det är ju en tokbra möjlighet på alla sätt och vis, men just nu så roterar det mest runt ett stort "Men..." i mitt huvud. Ja, jag är petig bakom kameran.
Så vi får se vad jag beslutar mig för.

Kommentarer
Postat av: Louise

väldigt väldigt snygga! :)

2009-10-06 @ 19:55:07
URL: http://colourspot.blogg.se/
Postat av: cissi

pluggarna var ju urläckra! nomnom

tråkigt att du känner dig lite osäker inför jobbet, tycker du ska ta det (lätt för mig att säga) men jag ställer gärna upp om det är så. fast mina öron är kanske försmå.. har 25mm.



hoppas du kommer fram till ett beslut du blir nöje med!

gillar din blogg också så du vet ;)

kram!

2009-10-06 @ 20:03:06
URL: http://karamanjaka.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grymt snygga pluggar! Rolig present. :) Projektet låter ju jätteroligt, hoppas att du bestämmer dig för att göra det och att du hittar lämpliga modeller med lagom stora öron.

Puss!

2009-10-07 @ 09:51:03
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Robbin

Oooooo spännande :D

Hoppas du verkligen ordnar projektet på något vis :)

2009-10-07 @ 15:30:43
Postat av: Robbin

Oooooo spännande :D

Hoppas du verkligen ordnar projektet på något vis :)

2009-10-07 @ 15:30:45
Postat av: sessa

Jobbet är som klippt och skuret för dig :)

Du skulle fixa det hur lätt och stilfullt som helst. Dessutom skulle han inte fråga om han inte visste hur grym din stil är. I say go. Vad har du att förlora?

Pluggarna va sjukt snygga, sitter och studerar dem i ren avundsjuka.

vill se dem live.

2009-10-07 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback