Framsteg

Jag känner lukten av grädde och den vill inte gå bort hur mycket jag än tvättar hela ansiktet och septumringen noga, noga! Tårtkrig!
Det kommer att ske förändringar om en vecka. Sorgligt, men samtidigt blev jag skitpepp och ser detta som en utmaning. Nu ska jag visa er vad jag går för! Jag är ibland mer än bara 22 år gammal.

Jag har verkligen utvecklat mig enormt inom fotografi och det känns så bra. Det tack vare att jag har låtit bli att stressa fram resultat, tror jag. Jag har tackat nej när det har känts för mycket, vilket jag inte riktigt gjorde förr.
Eller jo, nu ljuger jag. Jag tackade nej till en fotografplats inom en modellargentur när jag var 17. En argentur som nu inte vill ta emot mig. Eller det kanske de vill, men det känns ju lite för otroligt att de ska råka glömma bort mina mail och annat så många gånger. Hah. Då kan man ju fråga sig om någon har smutskastat mitt namn när de nappar upp så taskiga fotografer som de gör i dagsläget.

Tur är väl det att jag inte är bitter ;)

Ikväll ska jag och Chai till Swahili Bobs fest. Jag hoppas att någon annan från folket kommer med också. Det tenderar ju att bli ganska mycket jobbsnack när piercare och tatuerare möts. Samt att en drös med idioter alltid kretsar kring sådant folk. Ändå övertalade jag Chai att vi skulle gå, för att han inte ska ångra sig om vi stannar hemma. :p Tur att det finns en bra grill inte allt för långt bort från spektaklet. Mat är ju alltid kul i alla fall!
Jag längtar ju mest bara till Ullared!

Kommentarer
Postat av: fanny

Åhej! Ullared hörde jag om! Fyfan va roligt, älskar att shoppa loss på billiga och stora affärer. Fynda!:)



vad är förändringen?:)

2009-10-24 @ 11:14:08
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback