Dreads, fotografier och shopping

Det har gått ett tag sen jag skrev av mig sist. Men jag har allt haft fullt upp.
Dels så har jag tillverkat dreads och flätat in på Fanny. Tyvärr har jag inga bilder att visa, men somliga av dreadsen var upp mot 70 cm långa (DE-dreads.) De längsta jag någonsin har tillverkat.

Sen fullt upp med redigeringen av bilderna från bröllopet som jag och chai ska åka och lämna över på lördag.
Jag har haft så ont i magen då bröllop är den värsta typ av fotografering jag vet. INGET FÅR GÅ FEL! 
Men jag har fått med alla möjliga typ av bilder. De klassiska  porträtten som står i allas hyllor (uppställt), vackra bilder, spexiga bilder, konstnärliga.. ja you name it. Jag tror att fotografier kan vara en av de bästa bröllopsgåvorna man kan ge bort till någon.




Sen är de båda riktigt snygga på bild. :)


Jag fick ett par skor på posten som jag hämtade ut igår. Jag har alltid velat ha ett par stilrena skor i äkta hooker-anda. haha. Och tur är väl det att jag är för pantad för att förstå mig på Paypal så att jag inte kan köpa billiga skor från USA. Då hade jag köpt skor lite för ofta. Sverige är ju snordyrt! Ett par skor som kostar en tusenlapp här får du ju för 300 där.


Kommentarer
Postat av: Sara

Som så ofta ett stort fään av dina bilder, ser mycket bra ut! Är väldigt nyfiken på den längst upp till vänster..

2009-10-19 @ 23:16:49
URL: http://lushe.blogg.se/
Postat av: Sara

jo det är sant.. sverige är ett dåligt land. :(



däremot brukar priserna hamna ganska lika här om man handlar direkt från usa ändå, eftersom frakten och tullen är asdyrt. >.<

2009-10-20 @ 14:43:52
Postat av: maya

Coola bilder P

2011-07-15 @ 10:48:10
URL: http://100pengar.se/user/bunny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback