Tacofest

Helgens bravader blev sisådär för att vara ärlig. Men vi fick se Nybergs lya som förövrigt gjorde mig mäkta imponerad. Karln har ju stil! Soffan, spegeln och kristallkronan som jag har velat ha så länge jag kan minnas. Antikrundan kom tillbaks!
Nu längtar jag ännu mer efter att få flytta till större och pynta med gamla möbler. Vi får se hur det ska gå hand ihand med Chais tycke för det moderna. Kan nog och andra sidan bli en skön twist.

Tacofest hos Nyberg.


Resten av kvällen på BO var jag inte överdrivet nöjd med. Det verkade hänga slagsmål i luften av någon anlednng. Sen drog folk en efter en utan att säga hejdå och andra drog sig ur mitt sällskap för att hångla. :P Nä, Danne skulle ha varit med helt enkelt och gjort BO-kvällen till vad den ska vara!

Sen gick vi hem. Natten gick åt till att min mage vände sig ut och in. Sitta på kontoret och kräkas om vartannat. Dock inte av alkohol då jag tog det lugnt hela kvällen. Jag tyckte så synd om mig själv och ville så gärna bli klappad på huvudet, men karln var för full. :P

Söndag gick också åt till att må bajsdåligt. Men jag blev ompysslad av Chai hela dagen. :) 
Idag är jag hemma från jobbet, magen gör ont, ryggen likaså och jag försöker återhämta mig. Nu har jag enbart druckit nyponsoppa och ätit en banan under två dygn, men bara tanken på riktig mat får mig att vilja kräkas. Ikväll ska vi prova med pyttipanna. Kan ju inte leva på nyponsoppa förevigt. Förhoppningsvis så ska Chai köpamed sig senaste LOST-boxen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback