förändring

Jag drömmer om förändring, eller förändring? Jag vill i vanlig ordning tillbaka till dåtiden. Alltså jag verkligen drömmer om nätterna att jag når mina mål, men vaknar upp varje morgon och är fortfarande kvar i ett mulet land. För hundrade gången så är jag på g med träningen igen och det är alltid extrajobb eller sorgliga tankar som sätter stopp och tvingar mig att stanna hemma. Tyvärr letar sig de dåliga tankarna fram genom att äta sjuka mängder mat och onyttigt om kvällarna. Du som inte har blivit imponerad av mitt kostintag räcker upp en hand. Jag kan ju konsten att på egen hand beställa ett tefat på pizzerian och trycka i mig den själv.
Så just nu så känns min träning mer som ett plus minus noll.

Så belöningen till mig själv (när jag har nått mitt mål) är den efterlängtade hårförändringen. Men jag har insett att det inte är det lättaste och billigaste att få tag på rätt material, så att säga.

Eller så kanske jag börjar i fel ända? Kanske tar jag allt i fel ordning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback