Lite tjat

Jag är så trött på examinationsuppgiften så att jag skulle kunna gråta blod. Njae, men nästan. Tisdag är sista inlämningsdagen och sen är den här delen över. Det har förvissor varit riktigt intressant och lärorikt, men när alla frågor är insnorda i varandra och mest återupprepningar så blir det bara ledsamt och förvirrande att svara på. Nu är det så pass färdigt att jag skulle kunna maila in det, men jag skulle behöva finslipa allt och framför allt skriva ut arbetet och kontrolläsa det på annat sätt än genom en skärm. Jag tolererar inget annat än högsta betyg. Nu kanske jag är lite hård mot mig själv?
Jag har varit lite stressad över hur jag ska lyckas få ihop alla mina uppskjutna planer denna helg, men det verkar lösa sig nu när tyngd nummer ett (skolarbetet) börjar bli färdigt. Chai är i Norrköping på möte med ASAP, vilket kanske var bra på så sätt att jag tvingades att verkligen sätta mig ned en gång för alla och skriva vidare. Det var ett jävla tjat från min sida!


Jag har hunnit vända uppochner på hela min garderob för att prova ut olika schlager-outfits. Likabra att vara ute i god tid tänkte jag (när jag egentligen bara ville skjuta upp skolarbetet lite till :D). Jag har insett att jag ju har perfekta skorna. Väldigt fula egentligen och har aldrig kommit till användning. Högklackade skor i guld, täckta i paljetter. Jag har någonting för guld. åh.


På tal om skor... fötter... ben. öh. Edetreklamen är tillbaka igen. Det slog mig att man konstant har kunnat se mig i reklam på något sätt under tre års tid. Jag fullkomligt älskar inspelningsplatser och att träffa nya ansikten. Sen att bli tillfixad och ompysslad under en hel dag är inte heller helt fel.
Och mer av mitt nylle är på väg mohah.


Kommentarer
Postat av: fanny

vart får man se ditt nylle då? :) nyfiken!

ja, medium är riktigt bra, men slår inte ghost whisperer tyvärr ;)

2009-11-08 @ 10:38:41
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback