Svininfluensan

Det blev verkligen av idag. Jag tog sprutan mot grisflens. Fick gå ifrån jobbet och göra det, så då var det ju bara att köra hårt. Lång jävla väntan och ont gjorde det! Nu när det har gått några timmar sen jag tog den så gör det mycket mer ont. Förmodar att det kommer att bli värre. Fast värst av allt är att jag inte fick gå och träna som jag hade planerat. Så istället gick jag hem och åt middag och avslutade med godis. Gaah. cp.
Jag vet att man aldrig ska säga aldrig, men det känns verkligen helt omöjligt! För mycket dumt som snurrar i mitt huvud just nu så att jag försöker ta död på det med godis och annat skit. Jag börjar få förståelse för hur man kan bli biggest looser-fet.

Det enda som har varit bra denna vecka är att jag fick tillbaka examinationsuppgiften med högsta betyg. 
Thats it.

Antingen har vaccinet slagit slint, tömt mitt humör. Gör mig kallsvettig och okapabel till att sluta gråta,
eller så är jag helt enkelt inte lycklig längre.

Kommentarer
Postat av: Sessa

Jag har samma problem, blir så jävla less på mig själv.

Det värsta är att på mig sitter redan för mycket efter förra gången jag deppade ihop. Det suger. Snurrar så mycket i huvudet på mig att jag ser ut som pacman när jag sover numera...

Ska göra mitt allt för att lägga av men det är svårt just nu..

Du däremot madame är så jävla vacker så det finns inte bara så du får höra det en gång till.

Och jaa svinvaccin vet jag inget om tyvär är jag en av dem som inte är påväg att ta i det ens med tång. Dock så är jag inte helt inne på Sofias grej att det är spårmojänger som injicerats ;)

2009-11-19 @ 01:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback