AFTER DARK

Igår var jag, Chai, Sesse, Magnus, Fredrik och Sara på Tyrol åt tre-rätters och såg
AFTER DARK!




Alltså det var hundra gånger bättre än jag kunnat föreställa mig och då hade jag ändå gått in med väldigt höga förväntningar! Så stört bra! Och helt WOW hur de lyckades binda ihop allt så snyggt, proffsigt och roligt.
Jag vill se igen! Babsan-drinken var dock ej att rekomendera. Rosa och smakade kräks.

Dessutom var det ganska lustigt vad människor glodde på oss i sällskapet när de faktiskt (ej att förglömma) var där för att se män i klänning på scen.

Tack till Magnus som bjöd oss på helkvällen!

Nu blir jag bara mer och mer sugen på att starta en kör. En kör för folk som kan sjunga, är unga (antingen i kroppen eller sinnet) och vill ha kul. Det slog mig för ett tag sen att jag inte hittar någon kör som passar mig. Så Chai och Timmy sa då i kör "starta en egen"
... och varför inte?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är på! Med kören alltså. Lätt.

2009-11-16 @ 09:30:49
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback