Städning och annat

Nu på morgonen har jag tampats med att göra rent hela sängen och under sängen. Jag överväger att avslöjamed en före- och efterbild då skillnaden är läskigt stor. USCH! Jag förstår att man blir sjuk av att ligga i sin egen skit. Egentligen borde man ju göra rent den utvändigt en gång i veckan. Jag tackar tanterna i rent hus!
Än är jag inte klar, men på god väg. Det ska bli så SJUKT skönt att få sova i den inatt, då mitt täcke äntligen har fått formen som ett duntäcke ska ha, och inte ha allt dun samlat i bottnen. Var och handlade tennisbollar igår som fungerar utmärkt att få pli på duntäcken.
Jag inhandlade nya sängkläder förra helgen också. Helt sprillans nya. Sånt är ju ett hett tips att ge mig i födelsedagspresent! Toktråkigt och på tok för dyrt att handla själv. Men detta hittade jag rätt billigt på Bolagret.

Jag höll på att bli av med min telefon idag också. Slängde in lite grejer i tvättmaskinen och hörde en lätt och nästan obefintlig duns. Tänkte att det var bäst att kolla för säkerhets skull, och visst var det min telefon som jag kastade in. Mitt liv hade gått under!

Igår fick jag se artikeln i den tyska tattotidningen Taetowiermagazin. Bilderna är tagna av mig, dock med lite ändringar. Särskilt övre bilden är det egentligen mer yta på, så den har tidningen fått för sig att beskära lite. Well, kul ändå. Jag kom med i bild också, längst ner till höger.
Kan nog vara en rätt rolig läsning om man kan tyska. Och det kan ju inte jag!



Jag ska ju få med lite bilder i nästa nummer av tidningen Bodyfication. Förhoppningsvis ett heluppslag... jag hoppas!. Kan mycket väl bli så, och de var mycket nöjda med mitt bildmaterial. Med lite tur så kan det ju vankas fler jobb.

Igår var jag, chai och nyberg iväg till huset i huddinge för att se lillebrors band Mental massage ha releasegig. Bilden jag tog hamnade som heluppslag i häftet till cdn och var bara jättemärklig till Jonatans skitsnygga ritade omslag. Det var en salig syskonkreation i alla fall. haha. Jonatan är alltså min bror.
Även om jag var halvnöjd över bilden så gav den mig lite jobb. Jag ställer nog för höga krav på mig själv, folk verkar uppskatta det jag gör ändå. Well, det var en kvinna som vill köpa fotografier av mig i alla fall. :)

Jag är tillbaka i förkylningsträsket igen, dels tack vare ingreppet i mina öron, samt att jag promenerade i kyla och regn i torsdags i för tunntröja. Så jävla typsikt.
Solen är här och jag sitter inne! Hoppas solen är här för att stanna även imorgon då jag sen en vecka tillbaka har planerat att ligga ute i en park i gräset nästan naken och äta pizza. Det är guld.

Kommentarer
Postat av: Robbin

"har planerat att ligga ute i en park i gräset nästan naken och äta pizza" you go girl ;D

2009-06-01 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback