Provfilmning och vårfest på AF

Jag ska på provfilmning idag vid 12. Blev uppring av en tjej igår kväll som ville ha med mig dit. Ska bli kul, men vi får se hur det går. Jag tänker inte berätta mer förrän jag får jobbet... japp, jag går in med en sådan inställning. ;) Mitt självförtroende tar ju aldrig slut i alla fall.
När jag är färdig där så hade jag tänkt kila vidare över till AFs vårfest, trots att vädret råsuger. Verkligen inte lockande då jag starkt tror på att regnet tänker slå till.

Jag har ont i magen men får väl skylla mig själv som tryckte i mig min enorma pizza igår dubbelt så fort som min karl. Vilket inte är fullt normalt och helt okej. Jag tror att jag lider av bullemi bortsett från att jag vägrar att kräkas... :D

Kanske skulle ha med mig min kamera idag för en gångs skull och träffa min familj och hoppas på att de säljer sockervadd på vårfesten.

Well... håll tummarna för mig idag runt 12-snåret. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback