Robinson

Jag avskyr ordet "blogg" eller 2000-talets verb "blogga". Nä, jag skulle aldrig kunna påstå att jag bloggar, även om adressen till mitt krypin är jpe.blogg.se. Usch!
Jag tycker om att skriva i min egna precis lika mycket som jag tycker om att läsa vad andra skriver. Just nu läser jag robinsondeltagarnas bloggar. (tvärr får jag väl skriva "blogg" då) Det stör mig som satan att sisådär 9000 människor har sökt och dreglat efter att få komma med i robinson och så hoppar en del as av när det börjar kännas lite tampigt efter en vecka. Hur hade de väntat sig att det skulle vara där borta egentligen? Fine att det kan vara dags att åka hem om man är nära på att dö, men jag har svårt att tro att Christian med lite hull på kroppen var med om en nära-döden-upplevelse. Christian som samtidigt drog till med världens sämsta bortförklaringar! Sopa! Finns ju hur många andra människor som helst som hade dödat för att få en plats och faktiskt hade genomfört hela vistelsen.

Precis så som jag har förberett inför en framtida zombieattck, så har jag även förberett hur jag ska överleva på en öde ö. man vet ju aldrig när det händer.

Nä, nu ska jag ställa mig och hoppa i sängen så att chai vaknar. Jag vill äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, "krypin"! Som på den gamla goda lunarstorm-tiden. Ja, jag säger't. Det var tider det.

2009-07-14 @ 15:59:16
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback