Mission complete

AWESOME! In your face!
Glasbubblan som jag har levt i de senaste veckorna har idag krossats och blivit verklighet. Mitt vita paket av lycka har levererats. Jag är utvald.

Efter jobbet kilade jag över till Calm för att plåta några av Chais kunder för tidningen bodyfication magazine. Så förhoppningsvis dyker mina bilder upp i tidningen i början av Juli om jag har förstått det hela rätt. Suspension, scarfication, magnetimplantat, uppskurna läppluggar och annat smaskigt.

På tal om modifikation... imorgon smäller det! Jag ska få örsnibbarna uppskurna till 28 mm. Lite läskigt ändå. Hoppas jag klär i det, för när det väl är gjort, så är det gjort. Gaah. No turning back... vilket förmodligen är min största skräck i livet. Jag vill alltid ha en utväg, annars råder panik.



Kommentarer
Postat av: Zhidar

Jag tror du kommer passa jättebra i det. :) Oroa dig inte!

2009-05-27 @ 07:52:29
URL: http://zhidar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback