Skräckfilm

Detta är lördagens kreation. Eller tja... jag har ju pysslat med tillverkningen av håret ett tag innan dess förståss. Men inflätningen ägde rum i lördags. 

                            
                    Längderna på DE-dreadsen är allt mellan 10 cm till 40 cm. (vikta)


Kvällen och natten tillbringades här hemma med Chai då vi inte hade råd med något annat. Vi fulade fram en hel drös med blodiga filmer som vi låg uppe och tittade på fram till fyra imorse. :D
Kannibalism är skiten! Jag har inte sett så mycket kannibalfilmer... bortsett från zombies som smaskar i sig människor, men det är ju inte riktigt samma sak. Det här är ju fantastiskt! Japp, det är vad jag kallar för romantisk och givande kvalitetstid. :)

Nu är jagt uppe och karln ligger och snarkar. Tanken idag är att vi ska förtrolla mitt hår från kaos till ett virrvarr av dreads och se Talang som vi missade i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback