Skit också

Vad har jag gjort, vad har jag gjort? Jag ska iväg på en reklaminspelning imorgon och tackade ju ja i all hast. Nu när jag inser  vad det är för reklam så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Det är alltså inte reklamen som jag provfilmade till i lördags, utan något helt annat. Om reklamen är lika töntig som den som går på tv just nu, så tänker jag aldrig i hela mitt liv berätta vilken det är! haha.
Fast efter lite googlande så har jag listat ut att det kan vara ett helt nytt team bakom det hela. Jag hoppas av hela mitt hjärta...  Usch och fy.

Nåja.. jag får helt enkel se på det hela med dollartecken i ögonen. För det är bättre lön än en vanlig dags arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback