Ny frilla och besök

Nu har så mycket inträffat att jag måste skriva av mig om en mängd grejer!
Vi får se om jag minns allt nu bara.

Jag har pysslat som en tok med att få färdigt mitt hår: göra en del nya, måla, och locka. Och i torsdags blev inflätningen av. Fyra timmar tror jag att det tog att få fast det hela, med lite hjälp av chai. 

Nu är dessa två bilder här under från i lördags, inte för att det spelar någon roll.
Men så här ser det ut.

Okej, bilden här under är kass, men något i den stilen ser det ut bakifrån.



Nöjd är jag!

--------------------------------------------------------------
FREDAG

Yes, fredag blev det. Stockholm har blivit våldgästat av en bodymodgäst från USA vid namn Steve Joyner, som jag skrev om för en vecka sedan. Denna kväll var planerna att jag, Chai och Fredrik skulle ta oss till riot club på KGB för Anders skull.
Måste även visa mitt spontaninhandlade köp på vägen hem från studion! Jag har letat och letat efter sådana och nu äntligen! Dessutom drog mannen i kassan av 100 spänn för att Chai är så snabb på att ragga.



Så nu kanske jag får för mig att sälja mina nästan likadana i lack som inkasserades i höstas.  Vem vet ;)

Sen kilade vi hem till mig och Chai och tillagade varma mackor innan Steve ringde och ville våldgästa oss. Det finns nog inget jag tycker är mer jobbigt än att konversera på engelska. GAHD, jag suger!
Jag påbörjade allt med att kalla Worms för Germs. Smart drag! Och anledningen till att jag pratade om maskar var för att jag tryckte i mig en påse godis och försökte ge tips om gott godis. Ett stående skämt att nu tillkommet.
Efter det insåg jag att det var skitsamma. Med ännu mer öl i kroppen lyckades jag slutligen slappna av lite och insåg snart att det var lika bra att pladdra på med min krackiga engelska.


Chai och Steve


En av alla dessa fantastiska taxiresor!


Ensam hårdrockare vid namn Fredrik


vår kära Anders och Chai (nu känner jag igen honom utan mössa och det tog kanske ett år)


Karatefulla, som somliga skulle uttycka det. Jag kan ju avslöja att Chai dansade under kvällens gång...


Kommentarer
Postat av: angelika

hej! gud jag har letat efter sån där skinn hanske väldigt länge nu man bara letar o letar men man hittar ju alldrig hehe, snälla du skulle va ssjukt snäll om du kunde säga vart du köpt den där hansken jag skulle bli väldigt glad isåfall!

svara gjärna i min blogg tack :)

2011-08-09 @ 02:02:01
URL: http://angelikakettunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback