En sax?

Kom alldeles nyss hem efter att ha shoppas loss på Willys, samt ha hämtat ett paket på 7-eleven (!) Nyfiken i en strut rev jag upp paketet och fann en stor sax! Sen låg tack och lov skorna i paketet som väntat, dock längre ner och inpackat. Hur fasen ska jag tolka saxen?

Jag var förövrigt kass på att minnas vad vi gjort i veckan. (syftar på gårdagens inlägg) Dels så var vi ju hemma hos Jeff och Bettina i lördags och åt grymt god mat. Tyskarna från tattotidningen är även på besök här i sverige nu i veckan.
Sen var det något mer jag skulle skriva, men det är redan borta med vinden, men jag hade nog kul ändå. :)
Kan bero på att jag drack öl hela helgen. Söndagen också.

Det känns som att det kanske kan bli sommar. Jag börjar tro så i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback