Dreads

Jag har en sådan smärta i benen som kan liknas vid växtvärk - för oss som minns. Jag är övertygad om att mina ben fortfarande växer i en ålder av snart 22. Och Chai skrattar.
Jag har idag för första gången i mitt liv varit uppe i kaknästornet. En dag ska jag dra med mig min man dit över en brunch och softa över Stockholm.

Chai är ute och dricker öl med Steve Joyner som är på besök. Själv valde jag att stanna hemma, då jag inte riktigt pallar. (LÖGN LÖGN) Jag sitter hemma, har i princip gjort färdigt Addes dreads och pysslar för full rulle med mitt kommande hår. WHY WHY ska jag ha så avancerat hela tiden? Det här tar en sån förbannad tid, men det blir så förbannat snyggt! Dreadsen är snygga att bara titta på när de ligger fint uppradade på ett bord. Jag längtar till nästa helg då de ska in i håret! Tills dess ser jag ut som skräp.

Kommentarer
Postat av: kimpan

Hej! Jag är nu jätte sugen på att skaffa syntetdreads, men undrar på skillnaden med invirkade och extensions? Kanske du kan förklara? :)

Svar: Menar du virkade som i riktiga dreads? Riktiga sitter ju där de sitter till skillnad från syntetdreads som går att fläta i och ur och samtidigt behålla ditt egna hår i bra skick.
JP

2012-10-08 @ 12:18:17
URL: http://iloveinflames.tumblr.com
Postat av: kimpan

inverkade*

2012-10-08 @ 12:21:43
URL: http://iloveinflames.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback