Suspensionrigg

Detta är då från i söndags.

Vi började med att faktiskt bege oss ut (på en söndag!) för att kika runt i lite affärer medan vi väntade på att Steve skulle komma tillbaka från en tripp i gamla stan. Det här med en fungerande mobiltelefon vore en bra grej. Så vi fick ströva runt ett bra tag. Sen skulle han även hinna med ett scarficationjobb, så ytterligare  väntetid tillbringade vi dels i en ching-tjong-butik på ringvägen som jag aldrig ens sett förut, och ett märkligt café intill. Äckligt god latte, men hela stället skrek "fly medan du kan!"

Vi mötte slutligen upp Steve för att hitta någonting att äta. Blev thaikäk. Så sjukt gott, men min mage tål det allt för sällan. Vi åt och detta resulterade att jag hade ont i magen resten av kvällen (inklusive måndagen därpå)
Jag blir så sur...


Jisses, jag är då en sann konstnär när det kommer till kompaktkameror.

Klockan hann bli kväll och södermalm blev täckt av dimma och folktomt. Steve som nyligen sett "låt den rätta komma in" i sitt hemland var övertygad om att svenska vampyrer var i farten igen. Givet.

Vi rullade mot CALM för att killarna skulle prata om nya riggen. Ja, det är precis vad du tror att det är. Så inom snar framtid om inte redan nu, så kommer du att kunna utföra suspensions där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback