en och en halv vecka

Åter igen är det dags för en uppdatering. Jag får nog sammanfatta det hela enkelt.

¤ Plåtat när Kristoffer blev upphängd i krokar på CALM. Fick förövrigt en sån där riktigt mmm-mm-bild. Det var på tiden! Kan inte visa den då den ska (vad jag har blivit ilurad i alla fall) publiceras i två tattotidningar.
Dels en svensk tatto/mod/konst-tidning som ska startas och en tysk tattotidning som inte bara säljs i tyskland, utan även i typ halva USA. Ja, jag är precis lika oinsatt i sådana tidningar som jag får det hela att låta.
Dessutom är jag trött på att göra gratisjobb. Känns riktigt otrevligt när somliga antyder att jag ska vara glad som får en sådan chans att få med mina bilder i tattomagasin. Men wtf... förlåt mig men bilder som publiceras i tattotidningar ser ju ändå ut som om de är tagna med mobilkameror.
Gratisplåtningar har jag pysslat med i sex år nu.

Ja, observera att jag såg på under en hel suspensiontillställning utan att kräkas. Det är inget för mig och jag kommer aldrig att låtsas att jag skulle tycka om det.

¤ Jag har utökat utelivsvistelserna (jag försöker precis som expressen komma på så mycket nya ord som möjligt i detta inlägg) Har hunnit med Harry-b-james för första gången i mitt liv. Samt vampire lounge. Nej, jag är helt uppenbart ingen äkta 21åring.

Jag hade rätt!
"Jag ringer eller sms:ar när jag slutar!"

Han slutade för över en timme sen.  Nej jag har inget tvångsbehov av att karln ringer mig stup i kvarten. Men jag sa till honom senast idag när jag satt i studion att han suger på att höra av sig som han själv utlovar. I samma sväng försökte han även få med sig Fredrik på sin sida.
Det blir ju inte lika populärt om jag kör samma stil.

Nu ska jag fortsätta jobba med hårbeställningar.
Och tack satan för lönen idag. Eller jag lever i alla fall i tron om att den har kommit in på mitt konto nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback