Hejdå!

Jag hoppas att ni såg att jag uppdaterade gårdagens inlägg med ytterligare en bild. :D

Hannah var förbi här idag, så vi passade på att avnjuta solen på ett bra vis. Dvs med iskall god öl, sockerkaka och nötter. Det här måste vara dagens mähä! "Kan innehålla spår av jordnötter och andra nötter" ... och nötter. Ja, men det är väl självklart att det innehåller nötter! Sen är vi även väl medvetna om att dessa har gått ut i datum, men det gick bra ändå. :) Jag försöker jobba bort min halvrädsla för utgångna varor. ;)



Jag har även hunnit med att fläta in hår på Fanny idag. Eldhåret på plats igen och lite välbehövd klirr i kassan för mig igen.

Jo jag tänkte även på det här med (jag antar att ingen har missat... i sådana fall, sätt dig ner nu.) Michael Jacksons död. (!) Varför jag ens blev chockad, chockade mig nog ännu mer. Han var ju som levande död och nästan begraven i mina ögon. Fast inte riktigt nu när hans stora comeback och hej då och tack för fisken-turné var inbokad. Det var som om han ville ligga på topp en sista gång, vara i rampljuset för en bra sak och inte för grova anklagelser. Allt serverat och klart och visst är det väl en schysst död ändå för en så pass älskad och hatad artist? Skulle jag ta till min egen död, så skulle jag göra det när jag var på topp. Är jag inte det så ser jag till att skapa min topp igen.

Hej då Michael Jackson! Don't blame it on Sonchai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback