Stora städdagen

Uff! Jag är så långsam! Är i full gång med att städa lägenheten och givetvis (eftersom att jag är jag) så börjar jag med de delar som ingen annan än jag ser (och äcklas av). Jag har tillochmed blivit så illa tvungen att bli av med mitt hysteriska jag så fort jag ser silverfiskar. Det håller liksom inte i längden, så nu har jag på egen hand genomgått terapi. Jag behöver inte längre fly från rummet och ropa på en stor stark man. Nä, nu kan jag plocka bort dem med papper. Det räcker gott och väl, så tro inte att jag tänker bli så hjältemodig att jag skulle ta dem med mina händer. UÄH!

Men ack och ve jag kommer aldrig bli klar i den här takten.
Ni skulle dock ta en titt på min garderob nu. Oj oj, den är så löjligt välstädad i jämförelse med karlns som står bredvid. Vi har öppna garderober så det tenderar att få hela lägenheten att se stökig ut om man inte viker kläderna snyggt och prydligt. Så nu är det gjort.

Tänkte att jag skulle tvätta och slänga sopor, MEN jag har slarvat bort nyckeln. Så nu kommer jag inte åt NÅGONTING i byggnaden! Så jävla typiskt mig att slarva bort småsaker.


Vi tröstar med en bild på mig tagen av Natalie G Sundling
Redigering av mig



Jag måste ju få påpeka att det är ett vettigt val av dig, vem du än är, att bevaka min blogg om du är intresserad av att se mina fotografier och bilder där jag är i fokus. Det är på min blogg de dyker upp först. Btw, ni är VÄLDIGT dåliga på att lämna kommentarer.

Jag saknar Chai så mycket att jag får ont i magen. Jag har precis insett att det är Fredag och att han ska jobba över. Eventuellt jättesent. Men då kan jag ju alltid fortsätta att städa i alla fall. Och i och med att det är fredag så är det även okej att ge sig på mitt stora lager av choklad och lakrits. Vilket förövrigt är världens bästa kombo! Jag är så jävla lycklig att fler märken har börjat ta sig an det bästa av två världar. MUMS!

/JP

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

ja, det blev ju väldigt hipp som happ den där plåtningen^^ från början vare ju tänkt att det bara skulle vara tatuerade modeller, jag och en kille. men vi hade svårt att hitta nån kille som passade som kunde den dagen och sådär du vet.. och när jag ringde några dagar innan plåtningen så sa dom att dom hade hittat två modeller så ja^^ så blev det.. blev rätt förvånad när jag kom dit och dom andra modellerna var 1 dm kortare än mig med noll kamera vana och inga tatueringar haha :P oh well..



såg föresten ny bild på dig på nattis bdb! skitsnygg :)

2009-07-10 @ 19:04:38
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback