Min födelsedag nummer två

Ja och som jag har sagt så fyller jag ju år 24/7 dvs dygnet runt. Så kan man fira min födelsedag vilken dag som helst.
Och så blev det.
Jag som hade planerat att bara ligga ensam hemma hela dagen.

Så innan mina föräldrar kom över så tillagade jag en lax och spenat-paj att bjuda på. Och till efterrätt gammaldags vaniljglass och jordgubbarna som blev över från gårdagen.

Jag fick kanske världens största paket levererat med föräldrarna...



Chai jobbade över, så jag öppnade presenten på egen hand, även om han borde ha varit med på ett hörn.
Presenten som räddar vilket förhållande som helst...



WOHO! Den är så välkommen så!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Waah! Awesome! Grattis. :D

2009-08-03 @ 10:03:57
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback