Nya jobb

Datorn och internet är så långsamt att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv. Det ska inte ta fem minuter att ladda upp en bild. Och hemsidor som bilddagboken kommer jag knappt åt längre. Störande!

Idag fick bli en sån där ta-tag-i-saker-dag.
Redigera dröser med bilder är något som ska göras idag. Håller på med bild nummer ett fortfarande då i princip allt ska göras om. Förminska midja, göra mer hår, fixa till brösten... ja och hela faderullan. Jag gillar egentligen inte alls att göra om mina modeller så pass mycket i bildbehandlingsprogram, men nu var det ett önskemål från modellen. Ett himla pilligt arbete, men jag lär mig alltid något nytt i alla fall.

Två nya fotojobb väntar!
Ett är för Miele
Och det andra är för Tätowier magazin. Det är inte helt klart än, då de inte är säkra på om intervjun går igenom. Men gör den det så är jobbet som fotograf mitt. Intervjun är med en svensk sångerska. Vill ni veta vem så får ni helt enkelt hålla er uppdaterade här på bloggen. ;)

Sen har jag fått en förfrågan att ställa upp i en musikvideo. Jag är lite tveksam då jag är rädd att jag ska få rollen som "snygga" bruden som fjantar runt bandet. Äh, ja ska ta reda på lite mer vad det rör sig om. Varför kan jag aldrig få någon roll som helt cp och dum i huvudet? En byfåne! Sånt tycker jag är jättekul! Tackar jag ja så är det ialla fall ytterligare ett kontaktnät. Nya kontakter lönar sig i längden.

Kommentarer
Postat av: Sessa

Hoppas du får det i tätowier magazin. Håller tummarna.

Haha känns inte helt konstigt ändå om du får "spela" snyggtjejen. Det känns liksom inte så långsökt ;)

Hoppas du hade en bra kväll i lördags även efter att jag abdikerat.

Kan tillstå att jag suger på att hitta i stan så jag stapplade till medis och har legat i sängen hela gårdagen eftersom mina fötter var i princip obrukbara efter färden i dem där jäkla klackarna. Modeller måste ju äta smärtstillande som nonstop eller något...

2009-08-03 @ 09:05:28
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback