Shopping

Idag blev det en sån där spontan dag. Hannah ringde strax innan lunch och lurade ut mig på en promenad. Det slutade med sushilunch och shopping... dvs det bästa av två världar. Jag måste få säga att jag var enormt duktig på att hålla i mina pengar ändå. 

         

Söderglajor måste vara största straffet i modevärldens historia


Mycket nöjd med mina två rea-fynd!

Nu tänkte jag sätta mig ner och gå igenom alla bilder från igår då jag och Nattis hyrde en fotostudio. Det finns så sjukt många bra att jag kommer att ha svårt att välja ut favoriter. :) Har plockat fram ritbordet igen så nu vankas det även redigering. Vi får se hur det går.

Hoh. Nyberg följde med hem igår och fick lära sig ett och annat i köket av Chai. God mat blev det. Och vi lyckades även rensa hela förrådet på öl... inklusive en flaska bubbel som jag fått av Danne. Både Chai och jag mådde nog därefter när vi vaknade imorse. Men stora och starka som vi är så var vi ändå ute på våran morgonträningsrunda.

Tack för idag, nu är det dags att ta tag i saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Nyberg

Vill tacka för det goda sällskapet/ölen samt maten. Matlådan idag satt fin fint den. big up for le chief!

2009-07-08 @ 20:44:01
Postat av: Hannah

Jag tror att det finns en chans att jag är snyggast i världen. Punkt. :D

2009-07-13 @ 16:17:34
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback