Robinson

Just nu kan svenska folket avgöra vem som ska gå vidare till robinson. När jag själv inte får vara med, så får jag i alla fall försöka påverka så att det blir bra underhållning ändå. ;) Ja, för er som inte vet så fick jag komma in på intervju för robinson 2010. höhö. Det var nog bland det märkligaste jag har varit med om. Jag var cepeförkyld och snoret rann plus att det rann blod från mina nycuttade örsnibbar. Med andra ord så var jag inte så jävla het faktiskt.
Attans vilken miss att inte välja mig! :D

Hur som haver. Min självklara favorit på tv4 hemsida är Jonny Cizmic som är med i dragshowgruppen Cabaret Moulin
Haldun Kadfalk låter helt gråtfärdig i videopresentationen och med ett självförtroende som verkar ligga på noll. Vilket och andra sidan kan bli sjukt roligt att se i tv sen. Jag skulle börja jobba med att välja ut folk till diverse tv-program, hah.

Igår såg vi tre riktigt bra filmer. Dels Transformers på bio och sedan Gran Torino och Slumdog millionarie. Gran Torino är lätt bland det bästa jag har sett! Jag vill se den igen!

Chai och jag tog en promenad genom staden och kikade lite adidas-rea, vilken var ganska klen. Med jag därifrån med ett par sprillans nya, exklusiva, multimega, superdupermonster-springskor. De kostade från börjar 1400 spänn men var nedsatta till halva priset. Vi kom fram till att det är likabra, så slipper jag abba knäna med mina tidigare skor.

Och det är ju pinsamt vad fula löpskor är!
Men det var helt klart värt det! Vi var nämligen ute imorse, chai och jag, på en träningsrunda. De är verkligen svinsköna och de känns ingångna redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback