Jeans

 Igår hann vi faktiskt med en hel del för att vara en söndag. Vi började med att kika in på Levis store där jag köpte två par jeans. Ett par till mig och ett par till Chai. Fick båda till priset av ett så nog gjorde jag ett kap alltid. Vi börjar allt samla på oss hur mycket likadana kläder som helst. Så där som ett riktigt gammalt par som ilar runt i matchande träningsoveraller när de gått i pension. Det är kärlek.               

                     
Jag får helt enkelt inte nog av levis modeller med spänne över röven. Det är så snyggt!! Detta är fjärde paret i min samling nu. Men för att skilja dem lite åt så köper jag olika storlekar. Så dessa är inte fullt så baggy som jag brukar ha.

När vi kände oss nöja med brallorna så kilade vi över till biografen där mitt kort envisades med att inte fungera. Det är på biograferna och ett par små matbutiker med värdelösa kortläsare som mitt kort reagerar som avmagnitiserat. Så galet irriterande. Vi blev tvugna att göra ett återköp av biobiljetterna och så fick chai köpa om dem. Gaah!
Vi såg den nya Harry Potter filmen. Den var allt underhållande. Både jag och Chai hade dock blivit lyckligare om de visat mer av karaktären Luna! Fantastiskt efterbliven!

Vi slog på stort och köpte två helt nya pizzor som vi delade 50-50. Båda var kalas! Varför gör man inte så oftare?
 
Vi satte oss framför tvn och såg, jag vet inte hur många filmer, samtidigt som jag flätade in dreads på chai igen. Till slut så somnade jag ofrivilligt i vanlig ordning. Men jag måste stolt få påpeka att jag har flyttat min panik-jag-måste-sova-nu-gräns från 22 till en bra lång tid över 12! :D

Kommentarer
Postat av: JenU ♥

Fin blogg!



Hoppas att du får en bra dag !



Kram ♥

2009-07-27 @ 13:07:15
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Sandra

Rösta på Veckans Blogg, kanske är det just din favorit som är med och tävlar! :)



http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg.html

2009-07-27 @ 13:12:04
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja älskar såna jeans ^^

2009-07-27 @ 13:49:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: cissi

kalasfina jeans, kalasfin hela du.

låter som en sjukt härlig dag och roligt detdär med måstesovanu-gränsen ;)



är så avis på att du verkar ha ett bra öga för shopping och secondhand och bra affärer. lär mig allt du kan? ;)



och sist men inte minns, har säkert läst det tusen gånger men vart tränar du?

jag tänkte börja igen och du bor ju här på söder så jag tänkte om du visste något bra. SATS verkar vara så himla dyrt nu när man inte är student längre..



kram!

2009-07-27 @ 14:46:04
URL: http://karamanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback