CHAI 30 ÅR

Jättekul att äntligen få kommentarer på inlägg! :)

Igår var det min käras tur att fylla år och hela 30 dessutom! Mam, pap och jag slog följe till Calm och kom dit med tårta och presenter. Givetvis hade han redan fått en tårta samt dammsugare, men lite tårta har väl ingen dött av?

 Det blev presentutdelning!
Här får han en enorm PEZ till sin samling från mamma och pappa. Alla små-pez kan ju slänga sig i väggen!

Av mig fick han en kamera och jag måste ju få säga att jag verkligen hatar att hålla tyst om överaskningar. Men jag har klarat mig riktigt duktigt från att försäga mig!
Sen blev det en hel del tårta!

Efter stängning rullade vi vidare till Bröderna Olsson och åt mat och drack öl med trevliga människor. Jag var dock lite besviken över den lilla portionen köttbullar och mos som jag tilldelades. Så likt en gam kastade jag mig över alla andras rester och vitlöksbröd. Men det är väl jag i ett nötskal. Så ta inte med mig på en finmiddag.

Jag kommer att uppdatera detta inlägg lite senare med heta bilder från gårdagen. Chai som gick lös med nya kameran besitter ju helt klart bästa bilderna!

Nu ska jag kila över till CALM och luncha med gubbarna och sen gå lös på tårtorna till efterrätt!
MUMS!

BO...

 

  

   Nej, Frederik ska inte ha keps...

Sen vidare till Kellys. Faktiskt för första gången i mitt 22-åriga liv. Jag vart inte så överdrivet imponerad faktiskt.



Men i det stora hela en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gillar du beck läs om nyaste filmen på min blogg du kan även få information om hur man ser filmen före alla andra läs mer på och se även trailen för filmen.



http://experienceno1.blogspot.com/

2009-07-28 @ 14:58:51
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Jennifer o Anna

Fin blogg! Hoppas att du har haft det bra i dag! =P

2009-07-28 @ 17:05:25
URL: http://knottotott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback