Bryt

Jag vill spela in film eller reklam. Det vill jag, trots att jag är fantastiskt usel. Sen är det givetvis snabba pengar och det behövs mer än någonsin. Vi har typ 250 kr kvar att leva på månaden ut. Tack och lov har jag en inflätning nu om en halvtimme, så vi drar in lite extra välbehövda stålar. Jag är dock sjukligt trött efter stängning idag och ska öppna på förskolan imorgon, så jag är inte det minsta pepp på att fortsätta jobba ikväll.
Menvaskamangöra?

FÖRÄNDRING. NU TACK.

ÅH, överraska mig, gör något som bryter vardagen: skicka mig ett brev, köp mig en blomma, baka mig en kaka, säg att du tycker om mig, ge mig en kram, SLÅ. IHJÄL.
Här sitter jag med klump i magen och önskar att jag var någon annanstans, men bara en stund per dag. Mer orkar ju inte ens den mest självkritiska. Fan ta dig.

Eller helt enkelt bara ge mig en anledning igen.

Kommentarer
Postat av: Robbin

du skriver mycket om mens X(

2009-02-21 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback