Ta bort ärrbildning steg 1

Igår blev det äntligen av. Bort med fanskapet!
Jag tillhör ju en av alla dem som har gått till en hemmapulare och stuckit hål. TACK OCH LOV bara två hål i vänster öra.
Smutsig nål är big nono. Detta har resulterat till två fruktansvärt fula ärr som dessutom växer ut till knölar ju mer jag töjer örsnibben.
(bilder tagna av Anka)



För känsliga läsares skull så skippar jag alla närbilder och allt blod. Fantastiskt att Chai lyckas se så pimp ut på bilden ovan.



Kalaset slutade med två stygn i vänstra örat. Första stygnen någonsin är ju något att komma ihåg, synd bara att det inte var under häftigare omständigheter. Som att brottas och få armen avhuggen av en haj.
Än är vi inte klara. Framsidan av örat återstår att karva vidare på, så det dröjer innan jag kan snitta upp öronen och få större hål. Ack och ve.

Spektaklet ägde rum på CALM bodymodification (hornsgatan 47 i stockholm)
Om du är less på att töja och vill ta den snabba utvägen, eller bara gå dit och skaffa allmänt snygga bling.


Försenade efter ett utdraget uppdrag-döda-knölar så skyndade Chai och jag oss ut till bushen, hem till hans far. Där fick vi massor av mat och godis (ej att förglömma). Vi såg även melodifestivalen, som var väldigt förutsägbar gällande "vinnare". Btw.. wtf.. grekiska bidraget.. ?! Jag har snart inget över för svenska melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: linnea

Uh hej hurru bruden! varför kommer du inte förbi Theodoras någon vacker dag? Och tar med din bror också, jag har inte sett honom på år och dagar känns det som.

2009-02-22 @ 12:30:25
URL: http://metrobloggen.se/midnatt
Postat av: Mir

Ah men grattis iaf för första stygnen [s] blir nog grett det där .



ha det fint//mvh

2009-02-22 @ 17:12:00
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback