ett steg fram

Igår kväll, natt - snarare, så tog vi äntligen tag i lägenheten. Det var ungefär samma lättnad som att få en heltidsanställning eller betala av ett stort lån. Men och andra sidan låg det här på min karls axlar. Så först nu när skåp inklusive klädgarderober som tidigare har blivit nödlösningsplats för prylar är tömda så kan vi rädda våra kläder! Fortsätter det i den här takten så kommer jag utan problem kunna leva på en så här liten yta i flera år till. :) Glad, glad, glad!
Men det blev ganska sent. :P Vi var väl vakna till fyra imorse, vilket var en ganska trevlig händelse eftersom jag har extremt svårt att ens hålla mig vaken till tolv om nätterna. Har dock vänt lite på dygnet nu i och med semestern, så jag kan faktiskt sova till 10-11 på förmiddagen. haha. Kaxigt! Men imorse var både Chai och jag uppe vid stax efter nio. Han iväg till studion och jag kunde inte somna om. Jag är så där trött som man är när man ska resa iväg någonstans tidigt på morgonen. Det riktigt syns på ögonen. -.-

Nu sitter jag med blekning i håret och håller tummarna för att jag slipper se ut som en kyckling i utväxten. Hade ju otur sist. Sen vid halv två bär det av till Kristofer för klippning. Därefter måste jag komma fram till om jag ska fläta in dreads, men det känns just nu som att jag väntar någon vecka faktiskt. :)

Jag har forfarande en klump av stress kvar i magen och har kommit fram till att det ju är Miljöarbetet som ska vara klart om inlämnat om två veckor. Har funderat lite och har kommit fram till att jag måste ägna dagarna efter nyår till att få tag på mer material, skriva och fixa med alla bilder. Så alla er som jag har planerat lite löst att träffa då måste jag av förklarliga själ skjuta upp. Inte okej, men jag tänkte inte sumpa chansen till ett högt betyg. Däremot 13-19 januari så är jag ensam hemma eftersom Chai ska till Norge och gästarbeta. Det är väl ett ypperligt tillfälle att planera in quinnoträff här hos mig. :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

JAG FYLLER ÅR DEN SJUTTONDE JANUARI! Tacka Jesus för att du inte är borta då. Eftersom att typ alla andra i hela världen är det. Vill du komma på kalas kanske?

2009-12-29 @ 19:10:42
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Sophia

Kvinnoträff! WOOOH!

2010-01-06 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback