Bakning

Idag kände jag mig lite knepig på morgonen och gillade inte alls mitt tunna sönderblekta hår. Så jag provade mig på något som går att kalla frisyr med hjälp av en Grym kam som egentligen är till för att göra dreadlocks och lite hårspray. Jävlar vad lätt det var att tuppera jämt och snyggt. Tänk om jag hade haft den här kammen när jag var yngre, då jag jämt stod och kämpade med att få lite liv i håret. Nu blev det inte överdrivet bra, men jag blev allt lite småsugen på att skippa dreads för ett tag. Men vi får väl se. Det blir ju en helt annan jag som kommer fram.



Idag gjorde jag min lilla mamma sällskap ute i Huddinge. Vi, eller jag, beslöt att vi skulle baka.
Schysst arbetsställning. haha. Ej att rekommendera!

 

Det är ju så grymt svårt att baka fina cupcakes utan rätt material.
Jag tror att det skulle vara en bra terapi för min del att pyssla med vackra kreationer i bakverksväg. Dessutom vet jag att jag är grym på allt som har med pyssel att göra. ;)



Nåväl, grymt goda blev de i alla fall. :)
(Och dagens ord blev "Grymt")

Kommentarer
Postat av: Robbin

Vad duktig du är ^^

2009-12-29 @ 03:11:13
Postat av: Hannah

Snygga örhängen! Och snygga cupcakes. Jag blev sjukt sugen. Sväng förbi mitt jobb för en leverans? :P

2009-12-29 @ 10:36:47
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Patricia

ser riktigt gott ut!

gillar din stil! :D

2010-01-06 @ 16:56:35
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback