Flytt och en massa öl

Jag hade min första dag på jobbet idag. Planeringsdag, så barnen får jag inte se förrän imorgon. Gud så spännande! :)
Med jobbet kommer träningen och jag är laddad till hundra kan jag ju säga! Jag vill verkligen göra något åt mitt spektakel till sambofett och jag har grymt svårt att dra ner på onyttig kost. Så det får bli en mer intensiv träning helt enkelt!
Skönt att ha något mål inför den kommande risiga hösten.
Nu när jag har dragit ned på alla hårbeställningar så har jag ju genast mer tid över till min träning innan Chai ens har slutat för dagen. För mycket hårskapande ger mig typ magsår, så nu får det bli i måttliga mängder framöver.

Mhm.. så det kan tänkas att jag inte kommer att vara fullt så aktiv här eftersom jag kommer att prioritera annat före nu.

Men jag måste passa på att ladda upp lite bilder från i lördags i alla fall. Egentligen vill jag inte påminna mig om vad dagen anslöt till, men jag sa försöka låta min mänskliga spärr försöka bortse från kaoset och minnas det som blev lite bättre. Good luck!

Lördagen började med att min flyttfirma (bestående av Danne, Mange och Nyberg) åkte till min kollega Tove för att hjälpa henne med en flytt. Mycket prylar! Men jag hade starka män med mig.
Vi rusad sedan in med bilen mot hornsgatan för att inte missa paraden! Lite av början hade redan tagit sig förbi innan vi kom fram, men en hel de hann vi med att se. Dessa bilder på oss fesligt bärande av stora blomhalsband och flaggor finns på chais kamera, så ni får nöja er med mina bilder som började först vid förkröket hemma hos oss. ;)

 Fanny, Kristoffer, Frederik och en halv Pål i bild.

Vidare mot BO's, köttbullar med mos, öl och Chai som spelade skivor...

 Finsbesök från Uppsala hade vi också!

 Vi var helt klart mest party av alla denna kväll.
Vad var det med folk egentligen? Jag, Reinfelt och Sofia!

 Jag måste uttrycka min åsikt om bilden med ett: "kjärleek"

 

     
Kvällens absolut bästa bild! Det slog mig dessutom att Danne och Jon fick till en slåeende lik pose som i Natalie G Sundlings fotografi där till vänster! Haha!

Chai har förövrigt köpt sig en sprillans ny Iphone så jag får i vanlig ordning ärva gammalt. Så nu ska jag få en gammal version av Iphone, inte för att jag hoppar högt av glädje. :P Känns som att jag också borde kunna unna mig en ny telefon någon gång. Min IpodToutch har jag haft i ett och ett halvt år nu och den har fungerat finfint som portfolio. Så det är självklart en fördel att ha telefon och portfolio med bilder i ett faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback