Projekt leta tyg

Nu får vi se om det äntligen fungerar att skriva från min ärvda iPhone. Både ollie i Tyskland och Chai har haft den i sin ägo. Av någon oförklarig anledning så ville inte min ipodtoutch fungera för bloggen, men det här verkar ju onekligen fungera! Efter att jag fått visa upp mina heta zombie-högklackat för allt i min väg så begav jag mig av mot stora staden och alla tänkbara tygaffärer. Jag hittade ett mönster till en jättesöt klänning i lite rockabilly-anda på Ohlssons tyger. Men det var inte lika lätt att hitta rätt grön nyans att matcha skorna med. Efter att ha stött på ex antal gubbar och tanter som höjt på ögonbrynen när jag har lagt upp min idé, så hittade jag en monsterstor tygaffär på söder. Där hittade jag tyget med stort Det! Yes! Nu saknar jag bara dragkedja, sen så sätter jag igång och syr på lördag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

När har ni tänkt att gifta er då?:D:D

2009-08-14 @ 15:31:35
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Fanny

höhö, ja men jag tänkte eftersom du ska sy klänning, tänkte att det var "giftasig-klänningen" kanske?



YAY :D Me so happy!

2009-08-14 @ 18:56:21
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback