trevlig dag

Spränghuvudvärk.

Lönen kom in lika snabbt som den försvann idag. Jag gillar inte fredagar och huvudvärken hindrade mig från att gå och träna, vilket och andra sidan hade blivit ganska lamt då det var så fint väder ute. Vad gör jag istället? Åker hem, försöker sova med persiennerna nerdragna.
Sa jag att jag ogillar fredagar? Skulle inte heller förvåna mig om jag får tillbringa resten för mig själv.




Här är en bild från i tisdags. Bilden har jag stulit med tillåtelse.
Dreadsen är inte gjorda av mig! Jag har endast stått för inflätning. Så cyberlocks flätar jag alltså också in, om någon skulle ha missat det.

När det kommer till mitt egna hår så har jag i vanlig ordning tröttnat efter en vecka. Idiotlimmet har redan sett till att en av
hårtränserna har börjat glida ut. Fantastiskt!



Så här någonting ser håret ut. fick bli några svarta slingor denna gång. Mitt egna hår har äntligen vuxit ikapp lite, så nu är det precis lika långt som mina hårtränser. Vart köper man långt och Ljust hår i remy!? Rapunzel säljer ju bara i längden 50 cm, och det bara ibland. Nä, jag överväger allt med och mer att slänga på en röd ton i håret, så där som det ska vara.

Nä, jag vill på festival! Så där från ingenstans! Det är nu jag tycker att Nyberg (fixar) borde fixa en biljett åt mig till sweden rock. Men jag bokade in mig på att jobba som röstmottagare istället. Inte okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback