Fit for fight?

Jag skulle nästan kunna döda för att bli lika fit som förra året. Aewyeah I tell ya! Jag tränar som en idiot och äter nyttigt. Men min kropp beter sig som om jag har kommit i klimakteriet eller blivit gravid. Ja jag börjar tidigt samt helt oförtjänt blir gravid. Jag har en så galet svullen mage, eller inte bara en synligt svullen mage, utan hela kroppen känns svullen. Inte blev jag mindre lugn av nyhetsmorgon. Tjejen som födde ett barn när killen var ute och köpte snus och hade inte susning om att hon var gravid. Gaah! Oschysst att gömma sig längst inne i ett hörn i magen.
Varför ger inte träning och bra kost något resultat?! Det var bättre förr!

Mitt vänstra öra är nu nästan färdigcuttat. Stygnen är borta och det ser okej ut. (säger jag som inte kan se) En gång till sen är alla knölar och skit i princip borta. Frågan är om jag verkligen hinner bli klar med hela öron-projektet till sommaren.

Förra lördagen var jag ute i Huddinge och gick igenom en hel del av alla mina kartonger som står kvar. Jag har ju aldrig haft en riktig flytt när jag bytte adress för 2 ½ år sedan. Mycket blev färdigt, men jag är inte klar på långa vägar. Tänka sig så mycket som gömde sig där.

Chai är på jobbet och jag vill ha sällskap. Dålig kombo och klockan är kvart över elva. Det är så kul att vara jag ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback