Märkliga erbjudanden

Jag jobbar för fullt med en beställning som ska vara klart med kort varsel. Det är verkligen en utmaning även denna gång, vilket har blivit lite av Fannys specialite att utsätta mig för. ;)


Längderna på bilden ovan är 10 cm och 15 cm (vikta)
Riktigt knepigt, men det går ju uppenbarligen.

Jag tillät mig själv att ta en paus, sätta mig vid datorn och chilla lite. Läste ett nyinkommet mail där jag fick en förfrågan att medverka som värdinna i Scandinavian touring car championship i sommar. Jag misstänker vad detta kan innebära.  Fast och andra sidan... vill du se mig i kortkort i tv? haha
Chai tycker ju att man ska göra i princip vad som helst så länge man tjänar pengar på det. Men jag antar att det inte gäller mig. :p
Jag får sjukt mycket erbjudanden nu när jag själv inte orkar anstränga mig. Delt ett par internetsiter/tidningar som vill göra intervjuer med mig. Men någonstans finns det en gräns. Men jag ska väl inte ljuga och säga att jag inte tycker om uppmärksamheten när det är väldigt ont om komplimanger i verkliga livet.
Internet is the shit!

Jag hoppas och åter igen HOPPAS att solen når mig på södermalm imorgon, så att jag faktiskt kan få ta del av den någon stund i helgen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ger dig ju bara utmaningar för att jag vet att du kan, du är ju så jävla grym på det där med hår :)



Jag har föresten tro det eller ej, på helt egen hand ångat om dom vita dreadsen för att dom skulle dra ihop sig lite, det gick förvånansvärt bra! känner mig stolt som fan att jag fixade det :)

2009-04-05 @ 00:05:52
URL: http://larsdotter.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback