Vill töja mitt bling

Jag har verkligen gått in stenhårt för det här med hård träning och en vecka fri från onyttigt.
Däremot kommer jag ta igen allt på lördag misstänker jag, då det vankas vansinniga mängder öl.

Jag har stått i valet att antingen träna imorgon, eller åka till chai och fixa öronen. Vad väljer man; en fit kropp, eller snygga öron? Öh. Well, jag tillhör kvoten som skulle välja öronen. Så får det bli. Imorgon ska sista broskknölarna väck, för att sedan läkas och därefter snitta upp hålen till över 25 mm i alla fall. Jag längtar, men ack vilken looser jag är när det gäller smärta. Annars skulle jag även töja upp min septum ett par millimeter.

Nu är alla dreads urflätade igen och för den som inte vet så kan jag ju tala om att det var förbannat skönt att få tvätta håret igen. Och framför allt kunna dra fingrarna igenom det. På lördag blir det en ny frilla igen, då jag inte klarar av att bara gå runt i mitt egna tunna, sönderblekta hår.

Jag är helt på riktigt galet tänd på att söka till Robinson 2010 om något sådant ska bli av! Haha, jag vet inte vart jag har fått det ifrån. Men blir det av så skickar jag in en ansökan.

Kommentarer
Postat av: ronja

hahaha robinson!

du är en spännande människa som helt klart skulle komma med. ja skulle hejja på dig!

2009-04-17 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback