Svenskarna och Tyskarna

Jag är så less att jag inte vet var jag ska göra av mig själv för stunden. Folk beter sig som idioter, eller snarare skippar att tänka efter en gång extra. Jag mår illa och är allmänt skitbitter. Mitt enda sällskap idag stinker det hund om.. kan ju bero på att han är en hund. Men jag har inte sett någon bli så glad av att se mig på länge! Danne kom över på morgonen och släppte in butcher som trodde att han skulle stanna kvar här i lägenheten helt ensam. Sen såg jag ett hundhuvud sticka upp framför sängen som jag låg och halvsov i. Han gav ifrån sig ett förvånat "HÖÖUUUH?!" och kastade upp i sängen. Haha!

Jag tänkte dra över till Hannah så fort jag har gjort mig iordning litegrann så jag inte gråter över min egen spegelbild. Hon, jag, Linda, en tysk plus "tyskens heta kompis" som hannah uttryckte det, ska göra stan ikväll. Vilken NAZIkväll vi kommer ha! Jag har tillochmed orkat släpa mig till systemet och handlat öl och sockerfri cider som inte är fullt så sliskig. Ska bli så skönt att träffa folk, trots att jag mår kasst. Jag tänker även slå på stort och banga glasögon ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback