Edet och Gospel

Finns det ingen "datingsite" med målet att hitta vänner? Som ikväll när jag är tokpepp för att dricka mängder med öl och verkligen inte har någon att gå ut med. Har ju hängt med Hannah hela dagen, men hon ska upp och jobba imorgon.
Så istället för att ha varit ute och varit ungdom så har jag och hannah varit och sett gospel i Immanuelskyrkan. Vilket inte var helt asdåligt faktiskt. Välgörenhetstillställning för Liberia där dels Lill Lindfors och Malou von Sivers var med. Vi sålde skivor för Immanuel Gospel innan och efter och fick då friplåtar.
Jag blev som mest överaskad när en taskigt klädd hårdrockare/motsvarande klev fram några steg framför sin kör, vilket gjorde mig en aningen tveksam. Men jävlar vilken röst! Fan, om du någon gång hittar detta inlägg och känner dig prickad; Lägg ner hårdrockeriet och sjung gospel typ föralltid!
Därefter drog vi hem till hannah, lyckades skrapa fram en burk gulash när alla andra affärer i stuvsta hade stängt. Vi påbörjade en palestinsk film om självmordsbombare som var förvånadsvärt bra, men precis som vanligt så somnade jag. Lika bra att åka hem tänkte jag och nu är jag mest trött och har ångest över att sova utan chai.


ooooooooooooo


I brist på annat att göra så kan jag ju berätta att jag har gjort ett reklamjobb för Edet. Tack och lov är inte ansikte med i bild, haha. Så jag har agerat händer, ben och fot-modell. Jag har nog aldrig fått så mycket komplimanger för mina ben under hela mitt liv tillsammans. Här är en av två outfits jag blev tilldelad. Nu är detta en väldigt snäll version då jag under produktionen är barbent, har horskor och ett par hotpants i Madonnastuk. (hög midja, glansigt tyg, lite veck och spets)
Jag måste ju erkänna att jag älskade pälsen. haha! Känns som att jag ätnligen hittade de rätta kläderna för mitt polska-hora-pass. Lite tragiskt att se ut som en polsk hora i sitt pass, men så är fallet.

Kul, men väldigt udda jobb kan man ju lugnt påstå. Jag har svårt att förstå att jag verkligen har suttit med byxorna neddragna på en fejktoalett inför ett kamerateam. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback