Ledig på riktigt

Första lördagen på jag vet inte hur länge, som jag inte har några måsten. Nu har jag istället småångest över att jag inte kan bestämma mig för vad jag helst vill göra.
Spendera pengar ska det bli i alla fall. Har flirt fashion öppet så blir det dit och köpa underkläder. 8-) Men jag är även sugen på att inhandla cupcakesmaterial och baka. Eller kanske ta fram kameran.

Ikväll ska jag sitta ensam hemma om jag inte lyckas ragga upp någon som vill dricka öl med mig. Jag vägrade tvärt att gå på NMA´s halloweenfest som jag blev inbjuden till, så det resulterade till att jag blir ensam. Jag blir så trött! Och jag vet ju redan nu att mässan imorgon inte kommer att bli av för att någon annan är för trött! Jag får väl gå ensam helt enkelt.

Nä, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback