Trasiga öron och cyberlox

Här sitter jag med tusen öppnade fönster med internetsidor och vet nog varken ut eller in.
Stressen har lagt sig lite nu när kunden i helgen fick sina dreads i tid på rekordfart. Var förövrigt på Re:public i helgen ett tag, iklädd knähöga kängor och kort skinnkjol.. vad hände? Det var trevligt, men synd att somliga människor inte dök upp, så som det var förr. :) Nä, synthklädseln lägger jag i alla fall på hyllan ett tag och covenant sög lika mycket live nu som de gjorde förr.
Hm... töjde öronen i torsdags och har haft grymt ont sen dess, samt extrema nackbesvär och insåg i söndags att öronen spruckit. Hurra! Det blev till att snabbt dra ner dem till 15 mm och framför allt byta till bättre pluggar. Chai och jag käkade först amerikansk frukost på söder för att vi tyckte lite synd om oss själva som har ont i öronen båda två. American pancakes är precis lika gott som jag föreställt mig!

Chill helg och jag köpte en alldeles för dyr, men ack så snygg tröja för 1000 spänn 8-)

Idag har jag varit inne i city och käkat lunch med mam och jonatan. Det blev suchi och alla vet vi att de där förbannade pinnarna bara är en ond uppfinning så jag kom därifrån med linnet neddränkt i soya! Mamma upptäckte att jag tappat min ena anchor, eller smycket rättare sagt, så jag fick kila förbi chai och pilla på ett nytt innan jag gick hem. Jag såg Morgan Alling på vägen till studion och kunde inte förklara för chai eller annika vad han varit med i tidigare eller vad han hette. Men nu har jag funderat klart och alla gätter är i hagen så att säga. haha.

Om en halvtimme ska jag fläta in cyberlox på en kund för första gången. Ska bli grymt roligt att få göra något nytt för en gångs skull! Eller så kanske jag ger mig in i något skitdåligt när jag aldrig ens har sett en cyberlox på nära håll. hah. Nåja, jag vet ju precis vilken metod jag ska använda mig av så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback