XBOX 360

Jajamen så fort Chai har slutat så drar vi iväg och köper oss en xbox 360 och fortsätter kvällen med att spela. Ska även fläta in dreads på chai i samma veva.

Igår var jag över till huddinge för att leta efter bilden på matilda, dock utan resultat. Trist som bara den. Däremot packade jag ihop en hel hög med fynd från mitt rum. Massa vitt lacktyg, nya dragkedjor, öljetter, sytråd, skinnbyxor och massa mer. Tryckte ner skiten i en resväska jag också skulle låna inför resan nästa vecka. Jag insåg att jag inte klarade av att rulla hem den, så väskan fick stå kvar och vänta på skjuts. Själv tog jag pendeltåget in till stan och vidare till east street för att äta lite sushi för mig själv. Hade under hela dagen försökt att få tag på både sanna och malin som jag skulle träffa under kvällen. När jag väl fick tag på sanna visade det sig att hon och malin träffats i tisdags och diskuterat resan. :/ Venne varför jag alltid mer eller mindre har blivit åtsidosatt vart jag än hamnar.

Jag tvingade över sanna hem till mig så att hon fick berätta vad de kommit fram till, så nu är jag uppdaterad. Mamma och pappa kom över med resväskan på kvällen också, samt med en present i form av en jättelik utskriven och inplastad bild på mig och chai från julafton. Galet.

Idag har jag ätit lunch med chai och hans far, sen fick jag i uppgift att köpa doppresent, vilket inte är det lättaste. Men jag kom över en nappflaska från designtorget som sanna rekomenderat, samt en bok om "mina första år". Det blir nog bra. Jag kom precis på att jag ska agera fotograf under dopet.. undrar om det är dags att bli nervös. Orkar inte.
Måste testa min outfit inför fotograferingen på söndag också, samt med de 4 meter långa rosa banden jag har köpt. Lika bra att göra det nu innan jag somnar. Har ju lyxat till det alldeles för mycket och myst ner mig själv i sängen med datorn i knät och en cola på sängbordet. Är på god väg att somna gott här.

------------------------------------------------------------------
17:05

Jag har insett hur öppna folk är sina bloggar och att jag ska lyckas komma över fel bloggar är ju bara irriterande utav helvete! I brist på bättre att göra letar man runt bland bloggar här på sidan och.. ja, hur ska jag säga? Man får reda på saker man absolut inte ville läsa för det ABSOLUT (hur stor är chansen med tanke på hur många bloggare det finns numera??) skulle vara någon "bekant"! Sverige är alldeles för litet och jag hatar det. 
Det är ingen idé att dra sk vita lögner, eller så kanske det är rena lögner (vad vet jag) till mig, för det kommer ju uppenbarligen fram någon gång ändå.  

men men, ett leende på läpparna går att mata fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback