Badhuskalas

Magen mår inte riktigt kalas och förmodligen pga lördagens bravader, men skoj var det allt.
Lördag började med att jag och chai fick skjuts av farbror danne till Salem, men först en sväng förbi systemet i kungens kurva där jag handlade mig själv lite bubbel.
Vidare till Salem hem till chais far+släkt för att grilla KÖTT och äta gott! Vi fick förövrigt världens godaste jordgubbar med glass till efterrätt. Jordgubbarna låg i sockerbelagt vatten samt hackad timjan till. Har för mig att det var timjan och helt otippad var det att det gick ihop!
Efter nio någon gång åkte vi vidare till simhallen där det vankades 40-årskalas. Jag lockades direkt av allt vatten och kastade mig ganska fort ner i poolen för att bada och dricka öl. Chai och Danne ville inte vara med, töntar! Jag lyckades i alla fall roa mig på egen hand under hela kvällen. När jag väl hinkat upp mitt bubbel i ett plastglas så satte jag mig i en gummiflotte och hade det jävligt mysigt tills någon fick för sig att välta flotten. Allt jag hade i hjärnan då var att rädda mitt glas med bubbel och lyckades, utan att välta ut en enda droppe! Måste ha sett ut som terminator när enbart min arm och glaset stack upp ovanför ytan.
Jag vill börja träningssimma för jag älskar verkligen vatten!

Jag blev kanonfull när jag började hinka i mig bålen som jag inte trodde innehöll särskilt mycket sprit, men ack så fel jag hade. Det är ett under att jag inte drunknade.
Jag lyckades vara bruden som ställde till med svartsjukedrama i ett förhållande. Förstår inte hur brudar kan bli svartsjuka på mig när jag är totalt ointresserad av andra än chai, samt att jag inte känner mig som någon som andra skulle titta efter.

Vid två-snåret tror jag att jag och chai satte oss i en taxi hem och vid det lagret var jag alldeles för full för mitt eget bästa. Chauffören körde tydligen i racerfart och jag som annars brukar vara åksjuk började må illa och kräktes. Tur var väl det att chai hade vett nog att ge mig en plastpåse. haha. Inte likt mig alls och det var helt klart första gången jag någonsin spytt av fylla. Minns att jag satt och snyftade och förklarade för chai att jag var en äcklig flickvän. haha.

Söndag blev en härlig bakissöndag som började med amerikanska pannkakor till frukost och sedan en långpromenad på söder.

Tror att jag är lite smått bakis idag med, vilket jag förtjänar.
Nu ska jag inte supa förrän midsommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback