Let go

Jag känner mig ledsen och lurad på något vis. Vad är det som gör mig så tråkig att ha med ut? Och föresten så har jag ingen lust med midsommar längre.

Nu har jag gjort som jag planerat under hösten, bara blickat framåt och jobbat ihop pengar. Och hur allt än blir till hösten, samt vilken väg jag träder in på vad det gäller jobb, så är det dags för förändring. Jag är less på att känna mig så här.. bortknuffad..?

Just nu har jag galet ont i en anchor och kan knappt vrida nacken för att jag tror att plattan under huden har vridit sig. Men jag vill inte gå till studion, så den får fortsätta bråka ett tag till.

Min plan 2 löste sig smidigt idag och plan 1 dök upp i brevlådan idag. Känner mig smått nöjd över mig själv, men har insett att en plan tre behövs. Trots att jag har tappat all lust att vara snäll och kreativ. Vad plan 1, 2 och 3 gäller håller jag hemligt ett tag till.
Höll på att svimma i stan under min vandring, så jag fick åka hem och glömde hälften av allt jag planerat att göra. Ska slå in lite paket strax och gå till ringen för att posta dem, efter att jag tagit bort allt utkletat jävla smink. Hora.

Sen blir det en kväll ensam, i vanlig ordning.    
Let go.

-----------------
18:57
FY SATAN vad jag har kastat ut pengar idag på nödvändigt skit. Jag skojar inte när jag säger att det är en matpåse full!
Damartiklar av olika slag, tops, våldtagit apoteket och två paket hårfärg. Okej, sista punkten var väl inte helt nödvändigt kanske. Jag vågar inte kika in på mitt konto nu i alla fall.
Nu ska jag göra 8 SE-dreads till, sen är jag färdig med hela mitt kommande hår av dreads som säkerligen är alldeles för tugnt för att ha på huvudet.
Men men, listan av stress har börjat trappas ner avsevärt nu i alla fall och det är ju alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback