Världshistoriens sjukaste dag

Tack till personal på pressbyrån vid hötorgets tunnelbanestation!
Fick en sån kraftig hostattack att jag inte fick någon luft när jag precis kom fram till kassan inne på pressbyrån. Och jag har nog aldrig fått så mycket hjälp av snälla människor. (eller bara personal, inga andra runt omkring)

Jag mår inte bra. Känns som att jag har varit vaken i flera dygn och min hosta blir bara värre och värre, trots medicin. Plus att jag mår dåligt av alla tankar i huvudet. Fick sluta en timme tidigare vilket var helt guldvärt.

Jag är så trött att jag vill kräkas och sen lägga mig ner och gråta mig till söms.
Ska det aldrig ta slut?
Fuck, jag hoppas allt löser sig.

Jag kom hem och såg mig själv i spegel med gapande mun och en lampa inkörd i halsen. Fick mig en mindre trevlig syn. En knöl börjar växa ut och ser inte så där jättebra ut. Ur den knölen växer det ut något som liknar tänder. :) Jag förstår varför inte en jävel tänder på mig. Ringde mamma för råd och hon tror att det är något så enkelt som streptococker. Alltså måste jag hitta någon form av vårdcentral, vilket är lite svårt en fredagskväll samt helg och få penicillin. Jag orkar inte. Och förmodligen får jag ligga hemma ensam hela helgen medan chai går ut och dricker öl.

Nu är tanken att jag ska posta skor som jag har fått sålda och sen gå till east street och hålla chai sällskap när han blir tatuerad. Men jag kan inte sluta hosta och klumpen i magen bara växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback